Actuele vraagstukken

Vraagstukken die ik actueel bij mijn relaties aantref:

  1. Onze identiteit en positionering is niet duidelijk binnen en buiten ons bedrijf.
  2. De uitstraling en communicatie is niet in lijn met de koers van het bedrijf.
  3. Naamsbekendheid en imago van het merk passen niet bij de ambities van ons organisatie.
  4. Bij ons bestaat een mismatch tussen corporate identity en imago.
  5. In onze sector c.q. markt zien we disruptieve ontwikkelingen op zich af komen, onze organisatie moet toekomstbestendig worden. HIervoor dienen we ons krachtenveld beter te begrijpen.
  6. Als start-ups willen doorgroeien naar nieuwe fase van volwassenheid.
  7. Onze organisatie is door overnames te gefragmenteerd geraakt. Qua merk en als team. Het portfolio en marktbenadering kent te weinig samenhang.
  8. We willen maximale waarde creëren om aantrekkelijk voor een overname te worden.
  9. Onze organisatie is recent onderdeel geworden van een grotere onderneming. Hoe dienen we ons in de nieuwe context te begrijpen.
  10. Marketing en communicatie inzet is nodig om afgegeven verwachtingen te realiseren.
  11. Marketing en communicatie is bij ons sales support en kent onvoldoende strategisch kader.
  12. Ons team marketing en communicatie moet verbeteren om met het tempo van ons bedrijf mee te kunnen.